Apleistos buhalterijos tvarkymas

Apleista buhalterija, kas tai?

Apleista buhalterija reiškia tai, kai būna pamiršta arba apleista ilgą laiką, o įmonės finansiniai įrašai yra apleisti ar neužbaigti. Tokia situacija gali sukelti rimtų problemų bet kokia veikla užsiimančiai įmonei ar organizacijai, nepriklausomai nuo jos dydžio. Dėl atsiradusios netvarkos buhalterijoje gali kilti problemų valdant įmonės finansus, o tai gali lemti blogas investicijas, netinkamą apmokestinimą ar netinkamus sprendimus.

Yra keletas būdų, kaip išvengti apleistos buhalterijos bet kurioje įmonėje ir užtikrinti, kad finansiniai

  1. Pasirinkite patikimą buhalterinės apskaitos paslaugų tiekėją arba patyrusį buhalterį, kuris gali laiku ir tinkamai tvarkyti Jūsų įmonės finansus.
  2. Laiku tvarkykite finansinius įrašus ir dokumentus: ypatingą dėmesį reikia skirti sąskaitoms faktūroms ir kitiems įmonės dokumentams.
  3. Reguliariai patikrinkite ir apskaičiuokite savo finansinius rodiklius, tokius kaip pelnas, sąnaudos, atsargos ir panašiai. Taip pat rekomenduojama reguliariai rengti finansines ataskaitas.
  4. Stiprinkite įmonės dokumentų valdymo kontrolę. Tai reiškia, kad reikia turėti tam tikrus vidinius kontrolės mechanizmus, kad būtų užtikrinta, jog finansinė informacija yra tiksli ir teisinga.
  5. Atsakingai atsirinkite ir paruoškite personalą, kuris bus atsakingas už įmonės buhalterinę apskaitą. Turėtumėte turėti patikimą ir kvalifikuotą buhalterį arba finansų patarėją/valdytoją, kuris gerai supranta savo darbo svarbą ir reikšmę įmonės gerovei.
  6. Investuokite į patikimas ir modernias buhalterines sistemas ir programinę įrangą. Tai leis Jums automatizuoti ir optimizuoti daugybę buhalterijos procesų bei sumažinti klaidų tikimybę.

Buhalterinių paslaugų įmonės buhalteriai.lt specialistai padės rasti geriausius sprendimus ir užtikrins, kad Jūsų įmonės buhalterija būtų tvarkinga ir teisinga. Kainą už suteiktas buhalterines paslaugas ar konsultacijas apskaičiuojame individualiai, pagal tai, kiek dokumentų tenka apdoroti, kokios apimties darbai ir t.t.  Mūsų paslaugų minimali kaina – nuo 99 € + PVM. Susisiekite ar susitikite su mumis ir aptarsime palankias bendradarbiavimo sąlygas!

Kodėl verta rinktis mus?

Mūsų privalumai – jūsų įmonės pranašumas rinkoje.

  • Ilgametė patirtis ir aukštos kvalifikacijos buhalterių komanda padės išspręsti visus rebusus, susijusius su mokesčiais, jų optimizavimu, įmonės veiklos organizavimu. Mes pasirūpinsime kasdienėmis finansinėmis operacijomis ir metinėmis ataskaitomis. Taip pat galime pateikti naudingų įžvalgų, kurios padės optimizuoti veiklą
  • Lankstumas sudarant sutartis – galite rinktis neterminuotą apskaitos tvarkymo planą be jokių paslėptų mokesčių. Dirbame su įvairaus dydžio skirtingų sričių įmonėmis, siūlome individualiai pritaikytas paslaugas, todėl galite pasirinkti paslaugų sutarties trukmę, apskaitos būdą ir kitas sąlygas.
  • Skaidri kainodara leidžia sutaupyti: mums mokėsite tik pagal atsiųstų dokumentų skaičių ir realias veiklos apimtis. Mokėkite tik už tas paslaugas, kurias iš tikrųjų gaunate. Siūlome skaidrią ir aiškią kainodarą, kuri leidžia mūsų klientams sutaupyti ir sumažinti išlaidas buhalterinei apskaitai.
  • Optimizuoti buhalteriniai sprendimai suteikia prieigą prie buhalterinės programos internetu, todėl galite stebėti rodiklius ir atlikti analizę. Automatinė integracija e-parduotuvėms padeda taupyti laiką ir buhalterijos kaštus. Automatinis sąskaitų pateikimas ir išrašymas taupo laiką bei pagreitiną visą pirkimo procesą, todėl laimite ne tik jūs, bet ir jūsų klientai.
  • Greitis ir operatyvumas – į klientų užklausas atsakome tą pačią darbo dieną, tad jums nereikės ilgai laukti, kad priimtumėte geriausią sprendimą. Visas konsultacijas teikia didelę patirtį turintys aukštos kvalifikacijos buhalterijos, mokesčių ir teisės specialistai, todėl galite pasikliauti mumis, kai reikia greitai rasti geriausią sprendimą.
  • Universalumas ir patirtis įvairiose srityse leidžia mums imtis įvairių užduočių, tad dirbame su tarptautinėmis įmonėmis, užsienio filialais, dukterinių įmonių apskaita, išmanome įvairių verslo sričių specifiką. Žinome, kad kiekvienas klientas turi individualių poreikių ir stengiamės pasiūlyti pritaikytą sprendimą, kad bendradarbiavimas būtų patogus ir efektyvus.
  • Teisinė pagalba yra teikiama mūsų įmonės teisininkų, tad jums nereikės papildomai ieškoti ar mokėti už konsultacijas apie įmonių teisę, steigimą, sujungimą, reorganizacijas, licencijas ir kt. – mūsų komanda suteiks visą reikalingą informaciją.
  • Paslaugos nuotoliu užtikrina patogumą ir taupo jūsų laiką bei prisideda prie aplinkos tausojimo. Teikiame visas paslaugas nuotoliu, tad visai nesvarbu, kokiame mieste vykdote veiklą, galime sėkmingai bendradarbiauti. Klientams taip pat siūlo atstovavimą valstybės institucijose (VMI, SODRA, RC ir kt.).
  • Pagalba jaunam verslui yra labai svarbi, o tai suprasdami siekiame padėti: suteikiame naujiems klientams dokumentų šablonų rinkinį, suteikiame daugiau konsultacijų ir padedame pradėti veiklą. Mūsų komandos patarimais galite pasikliauti, nes turime daugiau nei dešimtmetį praktikos su įvairių sričių verslu.
  • Saugumas yra svarbus ir mes suprantame, kad buhalteriniai dokumentai gali būti komercinė paslaptis, todėl imamės visų atsargumo priemonių ir taikome inovatyvius sprendimus klientų duomenų apsaugai. Užtikriname jūsų duomenų saugumą ir konfidencialumą.
Mano čekis

    Viso*

    nuo 99 €/val.

    *kainos nurodytos be PVM


    Domina