Buhalterinė apskaita, MB

Tvarkinga buhalterinė apskaita yra labai svarbi įmonės sėkmei. Ji padeda sekti finansinius įvykius ir užtikrina finansinę atskaitomybę. Nors buhalteris MB nėra privalomas, daugelis savininkų ar vadovų nesupranta, kaip vesti MB apskaitą. Atidėliojant kreipimąsi į profesionalus, finansiniai dokumentai kaupiasi ir situacija tik blogėja.

Mažosios bendrijos apskaita – rimtas iššūkis

Neturint buhalterinio išsilavinimo ir žinių, MB apskaita išties gali būti neįveikiamu iššūkiu, ypač kiek didesnėse įmonėse. Kaip vesti MB apskaitą, galima išmokti, tačiau ar tikrai verta investuoti savo laiką ir pastangas į šią sritį, kai padėti gali profesionalai? Leiskite mūsų specialistams pasirūpinti MB apskaita, o patys imkitės pagrindinės veiklos, kuri tiesiogiai generuoja pajamas.

Kaip tvarkoma MB buhalterija mūsų įmonėje?

Savo darbe vadovaujamės skaidrumo, ekonomijos ir efektyvumo principais, todėl bendradarbiauti bus paprasta. Visus dokumentus galite pateikti internetu, tad jums nereikės vykti į mūsų biurą, o tai padės optimizuoti išlaidas apskaitos tvarkymui. Jei norite, kad sėkmingai veikti mažoji bendrija apskaitos tvarkymas turi būti profesionalus ir efektyvus. Tai padės užtikrinti, kad kiekvienas centas veikloje bus apskaitytas.

MB buhalterinė apskaita reikalauja patirties

Nors iš pirmojo žvilgsnio gali pasirodyti paprasta, mažoji bendrija gali vykdyti ir keletą veiklų, tad reikia aukštos kvalifikacijos, patyrusio buhalterio apskaitai tvarkyti. Norint, kad pelningai dirbtų mažoji bendrija apskaitos tvarkymas su mūsų patarimais yra geriausias sprendimas. Mūsų buhalteriai visada pasirengę padėti ir patarti, kaip sutaupyti ar optimizuoti išlaidas.

Kiek kainuoja mažosios bendrijos buhalterinė apskaita?

Skirtingų MB apskaita kaina gali būti labai skirtinga, nes ją lemia daugybė dedamųjų, pavyzdžiui, darbuotojų skaičius, sąskaitų kiekis, komandiruotės, banko operacijos ir kt. Mūsų įmonėje taikomas bazinis mokestis MB apskaitos tvarkymui be darbuotojų yra vos 34 eurai per mėnesį.

KAINOS SKAIČIUOKLĖ

Kodėl verta rinktis mus?

Mūsų privalumai – jūsų įmonės pranašumas rinkoje.

  • Ilgametė patirtis ir aukštos kvalifikacijos buhalterių komanda padės išspręsti visus rebusus, susijusius su mokesčiais, jų optimizavimu, įmonės veiklos organizavimu. Mes pasirūpinsime kasdienėmis finansinėmis operacijomis ir metinėmis ataskaitomis. Taip pat galime pateikti naudingų įžvalgų, kurios padės optimizuoti veiklą
  • Lankstumas sudarant sutartis – galite rinktis neterminuotą apskaitos tvarkymo planą be jokių paslėptų mokesčių. Dirbame su įvairaus dydžio skirtingų sričių įmonėmis, siūlome individualiai pritaikytas paslaugas, todėl galite pasirinkti paslaugų sutarties trukmę, apskaitos būdą ir kitas sąlygas.
  • Skaidri kainodara leidžia sutaupyti: mums mokėsite tik pagal atsiųstų dokumentų skaičių ir realias veiklos apimtis. Mokėkite tik už tas paslaugas, kurias iš tikrųjų gaunate. Siūlome skaidrią ir aiškią kainodarą, kuri leidžia mūsų klientams sutaupyti ir sumažinti išlaidas buhalterinei apskaitai.
  • Optimizuoti buhalteriniai sprendimai suteikia prieigą prie buhalterinės programos internetu, todėl galite stebėti rodiklius ir atlikti analizę. Automatinė integracija e-parduotuvėms padeda taupyti laiką ir buhalterijos kaštus. Automatinis sąskaitų pateikimas ir išrašymas taupo laiką bei pagreitiną visą pirkimo procesą, todėl laimite ne tik jūs, bet ir jūsų klientai.
  • Greitis ir operatyvumas – į klientų užklausas atsakome tą pačią darbo dieną, tad jums nereikės ilgai laukti, kad priimtumėte geriausią sprendimą. Visas konsultacijas teikia didelę patirtį turintys aukštos kvalifikacijos buhalterijos, mokesčių ir teisės specialistai, todėl galite pasikliauti mumis, kai reikia greitai rasti geriausią sprendimą.
  • Universalumas ir patirtis įvairiose srityse leidžia mums imtis įvairių užduočių, tad dirbame su tarptautinėmis įmonėmis, užsienio filialais, dukterinių įmonių apskaita, išmanome įvairių verslo sričių specifiką. Žinome, kad kiekvienas klientas turi individualių poreikių ir stengiamės pasiūlyti pritaikytą sprendimą, kad bendradarbiavimas būtų patogus ir efektyvus.
  • Teisinė pagalba yra teikiama mūsų įmonės teisininkų, tad jums nereikės papildomai ieškoti ar mokėti už konsultacijas apie įmonių teisę, steigimą, sujungimą, reorganizacijas, licencijas ir kt. – mūsų komanda suteiks visą reikalingą informaciją.
  • Paslaugos nuotoliu užtikrina patogumą ir taupo jūsų laiką bei prisideda prie aplinkos tausojimo. Teikiame visas paslaugas nuotoliu, tad visai nesvarbu, kokiame mieste vykdote veiklą, galime sėkmingai bendradarbiauti. Klientams taip pat siūlo atstovavimą valstybės institucijose (VMI, SODRA, RC ir kt.).
  • Pagalba jaunam verslui yra labai svarbi, o tai suprasdami siekiame padėti: suteikiame naujiems klientams dokumentų šablonų rinkinį, suteikiame daugiau konsultacijų ir padedame pradėti veiklą. Mūsų komandos patarimais galite pasikliauti, nes turime daugiau nei dešimtmetį praktikos su įvairių sričių verslu.
  • Saugumas yra svarbus ir mes suprantame, kad buhalteriniai dokumentai gali būti komercinė paslaptis, todėl imamės visų atsargumo priemonių ir taikome inovatyvius sprendimus klientų duomenų apsaugai. Užtikriname jūsų duomenų saugumą ir konfidencialumą.
Mano čekis

    Viso / mėn.**

    * Į mėnesio kainą įtrauktas mokestis už metines finansines ataskaitas

    ** kainos nurodytos be PVM