PVM kodo registravimas

Pridėtinės vertės mokesčio (PVM) kodo registravimas – tai procesas, kai įmonei ar asmeniui yra suteikiamas PVM mokėtojo kodas. Toks PVM mokėtojo kodo gavimas leidžia identifikuoti mokėtoją ir atskirti jį nuo kitų. Įstatymų reikalavimai numato, kad įmonė privalo registruotis PVM mokėtoja, jei jos metinės pajamos viršija 45 000 eurų ribą arba iš ES šalių ji per kalendorinius metus įsigijo prekių už daugiau nei 14 000 eurų.

PVM kodo suteikimas nėra sudėtingas procesas. Valstybinei mokesčių inspekcijai (VMI) pateikiama registracijos prašymo forma, pridedami papildomi dokumentai (įmonės steigimo, banko patvirtinimai ir kt.).

PVM kodo gavimas

Daugeliui kyla klausimas, per kiek laiko suteikiamas PVM kodas. Viskas priklauso nuo dokumentų pateikimo, tad jei skubate patikėkite šią užduotį profesionalams. Kai įmonei ar asmeniui bus suteiktas PVM kodas, jį bus privalu naudoti visose su PVM susijusiose operacijose (PVM sąskaitose faktūrose, mokesčių deklaracijose ir kt.).
Labai svarbu atkreipti dėmesį, kad PVM kodo registravimas yra susijęs su PVM deklaracijų pateikimu ir mokėjimu. Taip pat būtina tinkamai vesti su PVM susijusią apskaitą ir laikytis mokesčių įstatymų ir taisyklių, kad būtų išvengta pažeidimų ir galimų baudų. Jūsų patogumui mūsų komanda visada pasirengusi padėti ir priminti, koks PVM įmokos kodas ar mokėjimo terminas.

Kodėl verta rinktis mus?

Mūsų privalumai – jūsų įmonės pranašumas rinkoje.

  • Ilgametė patirtis ir aukštos kvalifikacijos buhalterių komanda padės išspręsti visus rebusus, susijusius su mokesčiais, jų optimizavimu, įmonės veiklos organizavimu. Mes pasirūpinsime kasdienėmis finansinėmis operacijomis ir metinėmis ataskaitomis. Taip pat galime pateikti naudingų įžvalgų, kurios padės optimizuoti veiklą
  • Lankstumas sudarant sutartis – galite rinktis neterminuotą apskaitos tvarkymo planą be jokių paslėptų mokesčių. Dirbame su įvairaus dydžio skirtingų sričių įmonėmis, siūlome individualiai pritaikytas paslaugas, todėl galite pasirinkti paslaugų sutarties trukmę, apskaitos būdą ir kitas sąlygas.
  • Skaidri kainodara leidžia sutaupyti: mums mokėsite tik pagal atsiųstų dokumentų skaičių ir realias veiklos apimtis. Mokėkite tik už tas paslaugas, kurias iš tikrųjų gaunate. Siūlome skaidrią ir aiškią kainodarą, kuri leidžia mūsų klientams sutaupyti ir sumažinti išlaidas buhalterinei apskaitai.
  • Optimizuoti buhalteriniai sprendimai suteikia prieigą prie buhalterinės programos internetu, todėl galite stebėti rodiklius ir atlikti analizę. Automatinė integracija e-parduotuvėms padeda taupyti laiką ir buhalterijos kaštus. Automatinis sąskaitų pateikimas ir išrašymas taupo laiką bei pagreitiną visą pirkimo procesą, todėl laimite ne tik jūs, bet ir jūsų klientai.
  • Greitis ir operatyvumas – į klientų užklausas atsakome tą pačią darbo dieną, tad jums nereikės ilgai laukti, kad priimtumėte geriausią sprendimą. Visas konsultacijas teikia didelę patirtį turintys aukštos kvalifikacijos buhalterijos, mokesčių ir teisės specialistai, todėl galite pasikliauti mumis, kai reikia greitai rasti geriausią sprendimą.
  • Universalumas ir patirtis įvairiose srityse leidžia mums imtis įvairių užduočių, tad dirbame su tarptautinėmis įmonėmis, užsienio filialais, dukterinių įmonių apskaita, išmanome įvairių verslo sričių specifiką. Žinome, kad kiekvienas klientas turi individualių poreikių ir stengiamės pasiūlyti pritaikytą sprendimą, kad bendradarbiavimas būtų patogus ir efektyvus.
  • Teisinė pagalba yra teikiama mūsų įmonės teisininkų, tad jums nereikės papildomai ieškoti ar mokėti už konsultacijas apie įmonių teisę, steigimą, sujungimą, reorganizacijas, licencijas ir kt. – mūsų komanda suteiks visą reikalingą informaciją.
  • Paslaugos nuotoliu užtikrina patogumą ir taupo jūsų laiką bei prisideda prie aplinkos tausojimo. Teikiame visas paslaugas nuotoliu, tad visai nesvarbu, kokiame mieste vykdote veiklą, galime sėkmingai bendradarbiauti. Klientams taip pat siūlo atstovavimą valstybės institucijose (VMI, SODRA, RC ir kt.).
  • Pagalba jaunam verslui yra labai svarbi, o tai suprasdami siekiame padėti: suteikiame naujiems klientams dokumentų šablonų rinkinį, suteikiame daugiau konsultacijų ir padedame pradėti veiklą. Mūsų komandos patarimais galite pasikliauti, nes turime daugiau nei dešimtmetį praktikos su įvairių sričių verslu.
  • Saugumas yra svarbus ir mes suprantame, kad buhalteriniai dokumentai gali būti komercinė paslaptis, todėl imamės visų atsargumo priemonių ir taikome inovatyvius sprendimus klientų duomenų apsaugai. Užtikriname jūsų duomenų saugumą ir konfidencialumą.
Mano čekis

    Viso*

    *kainos nurodytos be PVM


    Domina